Tereink megdermedt arcai - Shelemekhov Mark

Utazásaim alatt és helyszínek megtekintésénél szeretek alaposan fotózni. Legtöbbször ezek épületek és mindennapi dolgok, amelyeket mindenki más is fényképez, de szeretek szobrokról is képeket készíteni. Mivel nagyon szeretek rajzolni, a különböző szoborművek számomra az egyik legérdekesebb referencia, ami miatt szeretem gyűjteni őket.

Utazásaim alatt a gyűjteményem bővítése vagy maga a fotós emlékek elkészítése sose konkrét cél, hanem mindig magától jön, és mindig véletlenszerűen találok rá arra, ami engem érdekel.

Az időben megfagyasztott alakzatok, arcok és mozdulatok esetleges felhasználása és tanulmányozása lenne a cél, a látott elmentése mellett. Bár a mindennapok alatt sokkal több emberrel találkozom, mint szoborral, az utóbbinak az arcait és formáit sokkal jobban szeretem felhasználni referenciaként, mivel sokkal plasztikusabbak, és legtöbbször az emberi anatómiát sokkal jobban le tudom róluk olvasni. A szobrok térbelisége, formavilága, árnyékai, dinamikussága vagy statikussága, és az arcok kifejező ereje az, amit a gyűjteményemmel szeretek saját magamnak megőrizni.

Annak ellenére, hogy a gyűjteményem célja az lenne, hogy az anyag valamilyen formában hasznos legyen nekem a jövőben, a legtöbb esetben nem szoktam újra elővenni, de a gyűjtést folytatom, mivel a gondolat, hogy talán még jól jön, marad.











Shelemekhov Mark

A képek saját készítésűek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.