Égfogyatkozás - Schlachter Kincső

AVAGY A VILÁG, AHOGYAN ÉN LÁTOM

gyűjtemény a fentről

ha tízszer ennyi ujjam lenne, sem tudnám megszámolni, hányszor hallottam gyerekként, hogy “ne bámészkodj felfelé, mert orra esel!” - mondanom sem kell, hogy ezek a szavak nem tántorítottak el, másképp nem készülne ez a gyűjtemény.

aztán az évek során elkezdtem megörökíteni a bámészkodásom tárgyait. talán azért éppen felfelé, mert arra nincsenek zavaró tényezők: nem sétál be senki, nincsenek szétdobált szemetek, csak az ég van, egy örökké változó háttér, ami valahogy mégis mindig ugyanaz. 

a félév folyamán igyekeztem felfedezni a rendszert abban, ami eddig csak a tudatalattimban műkődött. egy gyűjtemény, amit úgy gyarapítottam a fotóim között, hogy észre sem vettem.

jelen válogatást az ég-épített környezet arányának változása határozza meg.

melyik út vezet itt Budára? //  Budapest, Orczy tér

d mint dárda // Budapest, Infopark

bekerítve // Budapest, Könyves Kálmán körút

szögek // Budapest, Baranyai utca

szárnyak // Budapest, Szabó Ervin tér

rendszer // Budapest, Batthyány utca

kazetta // Donaustauf, Németország 

beszorítva // Tác, Gorsium

tükrök, tükröm // Heraklion, Kréta, Görögország

űrrakéta // Budapest, Zrínyi utca

Schlachter Kincső

a  képek saját készítésűek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.