Luxus mellett, alatt a XVI. kerületben

Sashalom, a XVI. kerület belvároshoz legközelebb eső része. Kertes házas környék, a házak java része huszadik század eleji villa felújított vagy eredeti állapotban, de van rengeteg pár éves luxus családi ház is. A lakók nagy része nem tartozik azonos társadalmi réteghez, gondolok itt az örökölt ingatlanokba beköltözőkre, idős régi lakosokra, vagy az újgazdagokra.

Sok más irányzatban és itt is megfigyelhető a státuszszimbólummal való kapcsolódás a “gazdagok” felé, ez persze nem mindig sikerül feltűnésmentesen. Ezekre kerestem példákat.



Aszimmetria.
A rikító sárga és a műstukkó volt, hogy nem oldott meg mindent?



A 3 testvér.
Nem biztos hogy a szegény kistestvér járt a legrosszabbul.




Nosztalgia.
Van akinek tényleg mélyen meghatározóak az óvodai évek.




Vártemplom-templomvár.
Az én házam, az én templomom... vagy valami ilyesmi.


Manzárdgallér.
Útközben unalmasnak tűnt a mediterrán tető, vagy már a terveken is így szerepelt?




Az ívek szerelmese.
Idáig soha sem gondolkodtam el azon, mit láthat az aranyhal az akváriumban. Nem gondoltam hogy más vágyik is rá.




Csodapalota.
Talán az a legszebb az egészben, hogy még nincs kész, ami még nincs az is lehet. Na ennek a mondatnak újra nekifutok, szóval: a ház jelenlegi állapotában is elég kaotikus, de ha valaha vakolatot és szint fog kapni minden fala, akkor lesz igazán katyvasz turmix, és a valódi extázis!


Könczöl Emese

Képek forrása: saját fotó, google maps.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.